Weer een dagje rondkijken in Berlijn

8 mei 2013 - Berlijn, Duitsland

Vandaag een beetje uitgeslapen en lang geontbijt. Toen naar de Brandenburger Tor en Unter den Linden. Veel kunstenaars en busladingen met toeristen. Af en toe even rusten om mijn voet ook een pauze te geven.
Veel winkels hebben van hun etalage een kunstwerk gemaakt. Een foto ervan zet ik op Reislogger.
Ik ben in een winkel geweest op een hele dure locatie waar Lomography wordt aangeprezen. Analoge fotografie met lichtgewicht camera's. In de winkel kun je deze camera's kopen inclusief filmpjes en afdrukken. Er is een overeenkomst met digitaal. Er wordt geadviseerd veel foto's te maken zonder na te denken.
Het is mooi weer. De sfeer in de stad is een beetje loom. Overal zie je mensen in parken en grasvelden een beetje liggen en of picnicken. Heel relaxed.
Ik ga zo Joke van de airport halen. Leuk samen op sjouw in Berlijn.

1. Don:
    8 mei 2013
    Veel plezier samen, daar in Berlijn!
  2. Albert Koops:
    He Rob,
    Goed bezig!! Snel in Berlijn, alleen jammer dat je weinig fietsmaatjes onderweg bent tegengekomen. En nog tijd over om veel dingen te zien en zelfs te shoppen (was toch niet jouw ding?). Wel wat overlaten voor Joke he.
    Geniet ervan met z'n 2tjes en alvast succes met het vervolg van je reis.
    Albert
  3. Marion:
    8 mei 2013
    Heel veel plezier samen, groet van hier.
  4. Erianne:
    8 mei 2013
    Ha Rob, lekker zo relaxed door de stad wandelen, mooie foto overigens. Geniet lekker met zijn tweetjes in Berlijn. GrüBe aus Nieuwegein X
  5. Hans van oostrum:
    9 mei 2013
    Ik neem aan dat je wel naar je vrouw uitkijkt, dus hele fijne dagen in Berlijn, gr Hans
  6. Jan.Pieterse.:
    13 mei 2013
    Rob,
    Dat klinkt heerlijk ontspannen.
    Daar heeft je duidelijk van genoten ondanks je voet.
    en leuk dadelijk met Joke verder te kunnen genieten en verwelkomen.
    m.v.g.jan.P.