Samen op de fiets in Berlijn.

9 mei 2013 - Berlijn, Duitsland

Samen op de fiets

Vanmorgen fietsen gehuurd en meteen daarna begon het te regenen. Nog maar even een bakkie en toen op pad. Bijna droog. Bij de Brandenburger Tor weer een bakkie. Rijden en af en toe schuilen. Zo kwamen we in een van buiten oerlelijke betonnen kerk terecht. Van binnen heel bijzonder. Schitterend orgel en fraaie beschilderde ramen. Daarna geluncht in een tent waar de keuken gecrasht was door de drukte. Na de lunch het barokke Schloss Charlotteburg bezocht.
Decadent maar wel mooi. Het weer was ondertussen schitterend. Warm en zonnig.
Na een bezoek aan de tuin ter grootte van een park weer naar ons hotel. Onderweg nog even koffie met taart. Diner vlakbij en toen lag een beste dag weer achter ons.

1. Henk en jose:
    10 mei 2013
    Hoi Rob,
    En weer die regen, het wil maar niet ophouden maar gelukkig
    het spreekwoord na regen komt zonneschijn en je hebt er van genoten dat weet ik zeker.
    Maak er maar een paar mooië dagen van.
    Groetjes,
    Henk.
  2. Jan.Pieterse.:
    13 mei 2013
    Rob,
    Nu samen genoten.
    Lijkt het je niets om met die grote fiets met 10 mensen een trip te maken.?
    De ene helft lacht zich dan te krieken bij de anderen die het gevaarte voort bewegen.
    Maar er tussen door verneem ik ook van jou , de Monumenten in hun hoedanigheid te bewonderen zijn.
    Blijf het ondernemen met een drankje en rust er tussen.
    geniet van al dat moois.
    hrt;Gr;jan.P.
  3. Wim Terbregge:
    16 juni 2013
    Dit is toch geen "reis"-verhaal !!
    Gewoon slap facebook/ twitter geleuter !!